تزريق روان گردان به زندانيان
نوشته شده توسط : آنتی پهلوی
جام جم آنلاين: بر اساس يک گزارش محرمانه که بر پايه قانون آزادي اطلاعات به دست آمده، مقامات زندان آمریکایی گوانتانامو به زندانيان مواد قوي روان گردان تزريق کرده و سپس آن‌ها را مورد بازجويي قرار مي‌دهند.

مايک هريس، مقاله نويس وب سايت وترنز تودي در مصاحبه با  پرس تي‌ وي گفت: ارتش آمريکا از مواد روان گردان براي به حرف آوردن مردم استفاده کرده است.اين امر نقض کنوانسيون ژنو و رفتار غير انساني با افراد است. آن‌ها (زندانيان) تحت رفتاري نامناسب و غيرقابل قبول قرار مي‌گيرند."

اين مقاله نويس گفت: "اين واقعا چشم اندازي وحشتناک است و نشان مي‌دهد حکومت پليسي امريکا چقدر تندرو است و اين نظام پليسي تا چه حد از مردم امريکا مي‌ترسد."

 باراک اوباما، در سال ۲۰۱۲ قانون مجوز دفاع ملي را امضا کرد وبه استناد اين قانون که در کنگره آمريکا با اکثريت قابل توجهي به تصويب رسيد، ارتش امريکا اختيار مي ‌يابد تا مظنونين ترويستي را بدون محاکمه بازداشت کند.

گاف جنجالي رضا پهلوي

سايت ضد انقلابي خودنويس در يادداشتي به تبيين گاف جنجالي رضا پهلوي در مصاحبه با هفته نامه آلماني "فوکوس" پرداخته است.

نويسنده اين يادداشت از فرزند شاه مخلوع به عنوان فردي عقب افتاده ياد كرده و نوشته است: رضا پهلوي در مصاحبه سخن از اين گفته بودند که شاه قانوني ايران هستند و يا اينکه در توجيه ديکتاتوري پدر سخن از اين گفته بودند که، در واقع، مردم ايران لياقت دموکراسي را نداشتند و پدر او چاره‌اي جز سرکوب و استبداد نداشته است.  ويا اينکه به ستايش سياست مستبداني چون سلاطين عربستان و قطر و بحرين در مورد ايران پرداخته است.

در اين يادداشت با اشاره به اينكه فرزند شاه مخلوع حرف دل خود را زده آمده است:ايشان در روبرو شدن با خبرنگار زبده‌اي که روانشناسي اهل قدرت را خوب مي‌دانسته است و دقيقا مي‌دانسته که چه سؤالاتي را چگونه و در چه فضايي انجام دهد تا پرده دروغ دريده شده و چهره واقعي مصاحبه شونده پديدار شود، گارد خود را پايين آورده و حرف دل را زده است و مردم از طريق اين مصاحبه، رضا پهلوي واقعي را ديده‌اند.

البته عيان شدن چهره آقاي رضا پهلوي تنها فايده آن نيست. فايده ديگر آن اين است که ايشان در اين مصاحبه پذيرفته‌ که پدرش "آدم‌کش" بوده است.

تشكيل حزب جديد اصلاح طلبي

 جمعی از اصلاح طلبان با گرد آمدن در کنار یکدیگر و برگزاری کنگره سراسری تاسیس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی را اعلام کردند.

محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلت نظام، حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، محمد رضا تابش نماینده اردکان و حجت الاسلام محمد علی رحمانی عضو مجمع روحانیون مبارز از جمله مدعوین حاضر در کنگره حزب وحدت و همکاری ملی بودند.

محمدرضا راه چمنی عضو هيات موسس حزب وحدت و همكاري ملي ايران اسلامي گفت: در انتخابات رياست جمهوري كانديدا خواهيم داشت اما درباره نحوه ورود اعضاي شوراي مركزي تصميم مي‌گيرند.

تجارت مرگ رسانه ها

دولت سوريه گروه هاي مسلح و شبکه هاي تلويزوني را به ارتکاب جنايت در روستاي "التريمسه" در حماه و تجارت با خون مردم اين کشور متهم کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم، خبرگزاري رسمي سوريه به نقل از يک مسئول رسانه اي اعلام کرد، گروه هاي تروريستي با همکاري رسانه هاي خون ريز دست به جنايت عليه ساکنان روستاي "التريمسه" زدند، تا بار ديگر در آستانه نشست شوراي امنيت افکار عمومي را عليه نظام و مردم سوريه تحريک، و براي دخالت نظامي خارجي در اين کشور زمينه سازي کنند.

اين مسئول سوري تأکيد کرد: گروه هاي مسلح و برخي شبکه هاي تلويزيوني تلاش مي کنند با خون مردم بيگناه سوريه تجارت کنند، ولي مردم سرانجام توطئه هاي آنها را ناکام خواهند گذاشت.





:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: